top of page
Search

דרופ - קורסי די.גי, אבלטון וקיובייס

חיים ונושמים מוזיקה 24 שעות ביממה? חולמים לנגן במועדונים, להקפיץ ולרגש אנשים עם המוזיקה שיצרתם?

"Drop" – המרכז ללימודי די ג'יי ויצירת מוזיקה אלקטרונית, מציע לכם קורסי די.גי והפקה בהתאמה אישית בשני מסלולים לבחירתכם. בואו להפוך את התחביב למקצוע בקורסים בהנחיית האומן והמפיק סטיבן אנג'ל!

סטיבן אנג'ל הוא די ג'יי מקצועי בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום המוזיקה. במהלך שנות עבודתו, תקלט סטיבן אנג'ל בהפסקות הרייב הגדולות והמטורפות ביותר בארץ ובעולם, ופיתח טכניקה ייחודית ליצירת מוזיקה אלקטרונית. עכשיו, לכם יש את ההזדמנות לעבוד יחד עם סטיבן באופן צמוד ולהתמקד באמת במוזיקה שאתם רוצים ליצור.




קורס די ג'יי

בקורס מקיף זה תתמקצעו בתוכנות סראטו, טראקטור, רקורדסבוקס ווירטואל די ג'יי, ותרכשו את מירב הכלים לפיתוח קריירה מצליחה בתחום המוזיקה. במהלך הלימודים תיחשפו לכל הסודות והטיפים שיאפשרו לכם להציע שירותי תקלוט מקצועיים בכל מועדון ומסיבה.




קורס יצירת מוזיקה אלקטרונית

בקורס זה תתמקצעו על תוכנות קיובייס או אבלטון, ותרכשו כלים ליצירת טראק ברמת הסאונד של האמנים המובילים ביותר בעולם. ההכשרה שתקבלו כוללת יצירת טראקים הכוללים מיקס ומאסטרינג ברמה הגבוהה ביותר, כך שאת המוזיקה שיצרתם תוכלו להציג בפני חברות התקליטים הגדולות, או להעלות לרדיו ולפלטפורמות כמו יוטיוב וסאונד קלאווד.

בניגוד לקורסי די ג'יי למתחילים, הכוללים בעיקר לימודים תיאורטיים ועולים הון תועפות – ההכשרה שתקבלו במסגרת הקורסים המקצועיים של “Drop”, תיקח את הכישרון שלכם צעד אחד קדימה ותעניק לכם כלים אמיתיים לעבודה בתחום. המפגשים האישיים ימנעו מכם ללכת לאיבוד בחומר, ויתנו לכם את הדגשים שאתם צריכים כדי להפוך את הכישרון שלכם לעבודה.

הצוות המקצועי ב-"Drop" ערוך לעבודה עם אמנים מקצועיים ובעלי ניסיון שרוצים להתקדם בתחום, אך גם עם אלו מכם שעושים את הצעדים הראשונים בעולם המוזיקה ושואפים לצבור ידע מאנשי המקצוע המובילים.

היתרון העצום של הקורסים הממוקדים של “Drop” טמון בהתאמה האישית המושלמת שהם מציעים, ובעובדה שהם מתקיימים במסגרת של "אחד על אחד" שמאפשרת לכם למצות את הפוטנציאל האמיתי שלכם. התמיכה וההדרכה שתקבלו במהלך הקורס, יימשכו גם אחרי תום הלימודים, כך שתוכלו לעשות את הצעדים הראשונים בקריירה שלכם בליווי צוות מקצועי.

אז למה אתם מחכים? כנסו עכשיו לאתר המרכז ללימודי די.גיי' ויצירת מוסיקה אלקטרונית ותתחילו לבנות את היצירה שלכם.

7 views0 comments
bottom of page